捱完了.測驗合格就行了-3-
今個星期堂堂都想睡..點解?因為春天不是讀書天,夏日炎炎正好眠。 未等秋來冬已到,不如回家等過年
真係.超*10攰.
8號戈日就精彩LU.好多行程.依加需要儲存大量精力等戈晚!
1X天的假期有什麼做呢?
星期5戈日,最令我不爽是看見條銀樣向我噴煙 我望住佢 佢噴銀我,我好想表銀佢 !! 8婆 FK 但我笑了.因為佢是傻
星期4晚訓教,發現好東西,正
今日聽返妹的事,原來佢琴日(比鬼壓) .哈佢是第1次.我試過2次.挺爽的
琴晚開始我的味覺消失左
食咩都無味--
食個包好似食緊紙巾,食糖好似無味的香口膠,哎丫哎呀
咩話?
|