未來會是怎樣?
sdfjojopp
暱稱: J'ME
« April 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
2012-01-25
失眠~
爆發!!
2011-04-25
2011-04-21
文章分類
全部 (164)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 164
留言總數: 290
今日人氣: 7
累積人氣: 3865
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


味覺失去? 分類: 未分類

 捱完了.測驗合格就行了-3-

今個星期堂堂都想睡..點解?因為春天不是讀書天,夏日炎炎正好眠。 未等秋來冬已到,不如回家等過年

真係.超*10攰.

8號戈日就精彩LU.好多行程.依加需要儲存大量精力等戈晚!

1X天的假期有什麼做呢?

 

星期5戈日,最令我不爽是看見條銀樣向我噴煙 我望住佢 佢噴銀我,我好想表銀佢 !! 8婆 FK 但我笑了.因為佢是傻

星期4晚訓教,發現好東西,正

今日聽返妹的事,原來佢琴日(比鬼壓) .哈佢是第1次.我試過2次.挺爽的

琴晚開始我的味覺消失左

食咩都無味--

食個包好似食緊紙巾,食糖好似無味的香口膠,哎丫哎呀

咩話?

 






訪客留言 (返回 sdfjojopp 的日誌)


LVME_SINING 於 2010-02-06 07:00 PM 發表:
你玩咩game ar? 寶石..?



冇味覺咁慘 @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

玩緊尋找寶石的故事丫.好好玩 無左味覺食龍肉都無味=[
Posted at 2010-02-06 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]