開始了.新的一天
跟以往一樣平平無常,派2科死2科,但又唔覺得著緊,點解.放得假長?算啦,加把勁!
聽說明天有新生黎! O 個個係度發瘋-.-
跑完步覺得累.放學去睇奶哥打機.打機一齊食野,抵食~
返到屋企,又飽又累.應該係琴日陪人先會咁累~ 多謝我啦
今晚3點9...要WIN -0-
!!!!!!言有必中,嬴丫
跟住就比首歌你地聽啦