男人同女人
因為今日抽筋,換鞋.買新鞋.跟住去中藥度汁左藥.
番到屋企.電話同丫媽講.我點樣丫點樣.緊住同佢講我汁左藥.跟住係度話,.飲壞你丫..不如買過對鞋好過啦....................到老豆醒左,話呢2包乜黎? 我講我岩岩抽筋.D藥黎.跟住我老豆話做乜唔伙煲黎飲....我驚訝左..跟住同佢講,對鞋扇,買過對,跟住佢睇日歷.話正月唔好買鞋..(我買左番黎,佢唔知..) ....男同女既分別!
今日場場都咁精彩!!!!!
明天是場大激戰!
全力以赴...啊~~~~~~~~~