~~今日有好多事發生-,-
語文堂.呆了
周會堂.聽SASA講,豬蹄 我地廣東話就豬手.跟住佢話馬蹄是不是馬手丫-,- 笑到我,,
話.下午2堂.很睏.有訓著.但唔舒服
督課黎個.小測. 點算.
跟住集誦...呢堂加左動作...奶強同傻肥搗亂..又笑到我...收唔到聲
放學.個閃球比賽. 初頭還好,,跟住一個一個閃走左~不久我都閃走埋LU~
大家都盡力啦.哈哈
好了好了
BB
AA
OK