就到啦!!!!就到啦!!!!!2010年9月18日
我小學,香港普通話研習社科技創意小學 有開放日,係科小的人是,就回去see....
我去左一次就冇去啦!!!!每日都係經過,冇去see吓老師,大家去吓啦.....
http://www.xpypssc.edu.hk/xoops/html/