天氣凍左啦...第我着番件外套先
剛返工同事阿河說的更表可能會有變更,嚇到我死死下。好驚就唔倒時間返學架。都唔知佢講既係定流,驚鬼咩!
去七樓學包書,佢O地要求好嚴謹啊!常常要我重包,我三個鐘只係包左六本合格的書咋。但我有個同事3個鐘包四本。我叻過佢...嘻嘻!
EDWIN大佬聞說又受傷了,好像是踏單車撞車喎,佢O地話的,好擔心佢呀!想去探佢。大佬你快D返黎教我野呀 我要你教。
ALAN份人真係好搞笑架...越來越覺得佢有意思呀!