今日得我同tommy兩個去唱k咋...哈...好搞笑囉...兩條友都照去可也。
我唔甘心得兩條友,叫tommy打比住在附近的阿康,想捉佢去,點知佢都唔制...佢話下午唔得閒喎!
算啦...
唱歌之餘仲同tommy談左好多野。佢講的其中一句話,令正在喝水的我「咳咳咳咳咳..........
」,超肉麻。
嘩!1點幾就比人掃走,都仲未喝夠。咁快要人走架!
之後同tommy去左銅鑼灣行街,去扭mon chhi chi扭蛋。扭到兩隻樣樣衰衰的出黎。哈哈..但我幾鍾意喎!

三時半,係時候返工,返冒險樂園,今日有多人呀,點解唔係紅日都咁多生意既。
放工時已很累了,仲為食跟左同事去吃宵夜,邊食邊打呵 欠。
年初一、二、三,我唔想返冒險樂園了..我想好好休息一下。再沒有假期,我會死的。=_+"""""""""
|