今日早上起床發覺好唔舒服,頭暈,喉嚨痛,腳浮浮咁。唔通岩岩好返又再病過?我唔想咁啊...
sort a3時覺得好唔舒服,之後上A3時死下死下咁。唉!樣哀。
都叫自己唔好返咁多兼職啦...好好死在家休息下好唔好?
之後上七樓做書,頭好痛,心情好煩躁...........一句話都唔想講.........