好鍾意donkey kong country 3那隻game...猩猩bb實在太得意啦!
約左d同事下星期四去打邊燼....熱鬧下都好。不過新春期間都唔知有冇自助火煱就真。
今日要修補cd呀....隊長的確嚴格,但她真的解釋得好清楚,也算是件好事呀。
晚上要返學,不過實在太累了,聽左一半就忍唔住返左屋企lu.........吉林麻煩你下次借筆記我抄,係咁先....byebye。次次放左工都好累的..點返學呀!遲點要加把勁溫番d accounting先得啊!