今日十點就走左身睇dvd啦,星萍果樂園,正呀~~~
跟著就去維園陪阿河一起看擋(我真係靜少一陣就唔得ar)....去到o個處有張桌子比我坐得舒舒服服。人流真少,真猜不到,連行黎睇即人都少ar............我選了舊青金石,叫阿河雕嘉文呢兩個字,個字型是我自己選的。佢完成後我就參考下其他石的圖案,然後我親自操石起石上雕圖案,又幾好玩喎!hehe。我放了一些特色的玉石和木頭公仔在那兒寄賣。一件都賣不出ar...哈哈!
坐起o個度看下書,雕下公仔,又一日啦∼真係一嘗看擋的滋味呀~~
之後陪個fd去看電話,我話se 的z610i靚,個機面又可以用黎照鏡,最岩自戀既佢。
不過佢又唔鍾意呢部喎。
之後...唔舒服..返屋企先。
繼續看dvd.........嘻嘻
梁進的那本"豬仔錢罌"好正呀..今日我又買埋佢o個本"魚肉燒賣"了。
|