今天一早就流鼻血..係咪個人熱氣呢..又有d頭暈呀........
之後搞d衫板...有好多呀....耀光行d衫果然係靚D架喎!我都幾鍾意幫佢O地影相。我起一個裝滿野食的櫃筒攞部數碼相機出黎..真係有D唔好意思啊!搞左一日都未搞好。
放工同嘉文去左間餐廳食D野..佢要左杯唔正常的紅牛。D串燒真係好好味..我食左好多...飽到晚飯都冇食呀~~