因為之前沒時間寫日記的關係,所以將十三,十四號合在一起寫吧!
十三號,同嘉文左食雲南米線,我要的是勁辣,d 待應警告我說真的很辣,叫我考慮一下,不過我扮哂野咁話冇問題既.點知食o個陣先知衰呀!淚水都流埋出黎。
之後去左PAGE ONE買左一公升的眼淚,呢本書我想買好耐架啦!雖然84蚊有D貴,但我覺得都值既。
然後就去了星光大道度坐,同嘉文一起真係有種好幸福既感覺,呢種感覺我都大個女都係第一次有架咋。
十四號
去宜家半坐半睡,好舒服唷!坐飽就返工了。