≧▽
圖書館那邊Last Day啦!同一班同事食宵夜..輕鬆地告別了中央圖書館。我諗我短期內都唔得閒返backup架啦!因為要同D 好耐冇見既FD見左面先得。
在圖書館工作期間,我也學習了許多野,識左好多朋友。
將來我或者又會做番圖書館o個行都未定。
有個fd做左d令我O 哂嘴既野!佢對我傾訴但我完全比唔倒意見佢,唉!唔理啦。佢咁大個人,邊理得佢咁多啫!