原來綠藻係一種幾好的保健食品黎架,可以排毒,抗癌,消脂,養顏。simon都有食呀!見佢食左之後不知幾暢順,這證明確有排毒的功效呀!
綠藻http://home.netvigator.com/~cheung7/
我都想試下呀!想健康d呢!但好似幾貴,差唔多要一蚊粒呀!見simon一個食成27粒,如果長食一定好貴啫!
其實我都想試下排毒美顏寶呀!個fd話食左一個星期,瘦左十幾磅呀!係真唔係架?我唔係好信。可能佢本身肥啦!可能肥開的人特別容易減肥架!不過食完之後會勁瀉架喎!本時要返工邊受得住啫!所以都係唔會試住lu......
藥係唔可以亂試架!
-----------------------------------------------------------
今天好似病了,應認係感冒了。勁慘! 我啦!gavin啦!阿tom都好似病左呀!不過我比較嚴重。o個o個都諗緊係咪比simon傳染了。
後幾日假期的節目好豐富架!我一定要快d病好呀!如果病就乜都冇得玩了。
|