今日同嘉文深圳一日遊唷~~~
懷著興奮的心情北上。
在九龍塘地鐵站和誘人的文文會合。隔了一天見面份外覺得佢誘人。
佢請了我食粒清陰丸,話止咳架!初初睇好似仙丹咁款架!好大粒,文文叫我全粒食架!嚇得我!後來才知道原來係打爆個穀先食架! 好苦好苦呀!不過苦口良藥。
之後去世界之窗,o個度真係好靚架!模仿全世界有名的建築,同嘉文起o個度影左好多相呀!仲買了個黑b公仔。
去完世界之窗就開始有d累呀。
書城好大呀..不過我就冇買書lu...因為好累呀雙眼。
幸得嘉文的體貼,好有安全感唷!
上海賓館d野好味道,特別係d蝦。正呀....d西瓜汁好爽,待應們服待得好好。
今日玩得好盡興,多謝嘉文給我一個愉快的旅程。
|