今日係萬聖節呀..但好似冇乜氣氛咁既!
simon放工時話有野同我講,仲以為係咩事,攬到我有d不安,原來係問下我工作上有咩感想,同加人工既問題。
佢問我工作上有咩意見和感想時,我話冇意見,反問番佢對我有咩意見。
佢就話我電話技巧需要改善.......我明白,但我始終係怕羞D....而且多野都唔識答呀!冇乜自信,但我會努力的。
買左條情侶鍊了..好開心呀,我覺得條鍊DESIGN得好有藝術感呢!仲刻埋我O地相方的名字,好冧呀!
晚上同文文起維園談天,真係好正呀!