今日陣生返黎,佢話全部掛牌都要寫返大陸批號,咁都有道理既!真係方便d。我將架上全部衫都攞落黎寫番,做到有d累呀。
放工同以前pk的同事偉仔食飯。阿珍放飛機。但偉仔帶左佢個fd黎(都唔記得佢叫乜名,以下用x黎代表吧!〉
x同偉仔都幾似樣呀!同樣都係靚仔。但x個樣就有d似女人,而且d頭髮仲長長o地。
x做merchandiser的,是出口一些名brand手袋,佢做左三年啦!
佢真係好talk得,全程多數都係佢在說話。而偉仔就好少講野呀!佢起度扮哂思考型成功男士既o個副"諗"樣。
我都想做個talk得既人。talk得的人賺錢最叻架!
去左必勝客食野,講真我不太喜歡食pizze和意粉之類的,但見佢o地咁想去我都冇野講lu。
其實我好想做個口材好既人架!工作上真係吃香好多。
|