其實我真係好想同嘉文去旅行架~~~超想。
昨晚由書架找了一本由梁望峰寫的台灣旅遊書出來看。越看越過癮。梁望峰寫的旅遊書真係幾好睇架!邊看就像自己也去了旅行似的。我想買佢o個本"香港鬧市遊遊蕩"。因為我其實香港好多地方都未去過。唔知會唔會有d好好玩的地方。
自細就好渴望去旅行,因為我非常好奇又貪玩。
我遲早都會四處去旅行,我要同我心愛的人四處去。
我要將日記版裝飾得靚d先得。
今日兩位同事都返廠做野,得我一個起office。
由二時到五時四十五分,比兩個客狂吹攞文件,但廠上d貨又仲未可以"走"。有一個客最後仲光火罵人了。其實呢d情況起工作上好常見,但我唔太慣應付,初初比佢吹到有d心驚,但之後諗番起都冇乜野lu。
我第一次要打咁多電話同聽咁多電話。
晚上同中央圖書館的同事聚會,八中人中只有一個還有圖書館工作,其他的有的轉工,有的去了唸書,有的待業。
去左間cafe野,間cafe裝飾得幾靚,但d野好難食呀..又貴喎!凍到爆,好彩阿康借左件衫比我穿咋。
坐坐下好眼訓。
|