d同事今日返黎lu,我都安心d。唔駛獨自應付d麻煩電話。
不過我真係想練好d口材,等simon返黎時我多d同佢講多d野先,反正佢咁talk得。
買左d半打盒裝木瓜牛奶飲,真係又香又滑呀~~~好味道。
放工同嘉文去吃雲南米線,d米線真係好好味,不過我好似冇乜胃口咁既!
阿媽真係=_="""",常常問d我唔想答既野,煩!
有時很累的時候,只想靜下。
如果工作環境係有宿舍,我都想住宿舍,但呢度係香港,唔係大陸。
雖然我害怕寂寞,但我更怕的是----煩。