今日放假,真free,等我保持心境開朗先得。
早上一邊織頸巾一邊聽收音機,當時的節目是一些人對親人或愛人的感覺,又幾動人喎!
以前都唔知道原來聽收音機都是一種享受來的。
吃飯後同fd去太古&吉之島行了一會,見到一小角落是賣有機食品的。
「甚麼是有機食品?」我問。
「有機食品是沒有化學成份的,冇添加,是全天然的。」sales說。
「是不是用糞便作肥料的那種?」我忽然想起。
「呃~~」sales無言。
我買了盒有機藍莓乾,果然又大粒又鮮甜。
晚上阿媽叫我去大家樂打邊爐。
食得好飽呢!
今日d時間好似唔夠用咁既!連nds都未玩過。哈哈
好掛住
|