更改了新的日記板面,會不會太花呢!我覺得背景照片的香港街道好有fee,有冇人知呢條街係甚麼地方?我想放自己的相上來,但d相太大,我又唔識縮細d喎!我見人o地d日記板好靚架!
eva個日記板都整得好靚呀!放左好多相落去,我發覺佢好鍾意玩自拍的。
唔太想再去大排擋食野啦!有d厭了。我想帶野返黎食算了。最衰冇微波爐。simon
返工連打錯兩次電話,哈哈!好好笑,都係打錯比同一個人。可能係比嘉文傳染!呵呵呵~~賴佢!
天氣凍左喎!但涼涼的天氣和愛人手拖手走在街上真係好好feel架!有人幫我取暖!嘻嘻!正呀!
|