今日個頭有點暈,個胃有點痛。
早上simon比左d數我計,我顯得有點不知所惜,我是數學白痴來的。
仲起simon面前自暴其短,話唔知個磅磅一件衫出黎就係一打的重量。我對我平時磅出一件衫就是6lb/dz的重量全冇懷疑之心。鳴鳴~~~~ simon一定覺得我是白痴的。
放工,就同心愛的文文去relax,行旺角。
去食沙嗲皇,呃!冇左套餐既!以後唔幫襯你呀!
文文全程望著個bb,睇黎佢都好鍾意bb呀!同我好相似。
去花園街買左件墨綠色長衫,我覺得ok型,只係79元。
精神始終不太好,跟著同文文去左starbucks兩個share一杯coffee,好味,飲完就精神少少啦。
之後去東京銀座,呢間商場d店由好多名星開架。我見到ryan,就入去扮睇衫,仲好勇問佢可唔可以同我影張相,佢十分nice地說:「好!」
佢真係又nice又靚仔,但賣d衫就好似基佬咁呀!嘿嘿。
之後同中央館間同事打邊爐。我食左好少野咋。
又有兩個同事離開圖書館,希望佢o地找到份好工啦!
食完野佢o地去睇戲。
我唔去lu...套戲我都冇興趣既!回家睡覺好過。
我,EDMOND和阿河一起走人。
塔地鐵時淨番得我同EDMOND兩個。跟他談了很多。
那時好肚痛,我唯一可以做的就是「忍」。
其實我都好懷念圖書館的工作環境。那麼熱鬧無壓力,我已經忘了不快,只記著快樂的了。
所以每一段時間都應好好珍惜,過去的事就像倒後鏡,就算無限依戀,已經無法回頭。
快樂和憂慮,都只是生活體驗。
|