鳴鳴~~有肚腩呀!想減肚腩,有冇速成法架?哈哈!
放工等嘉文,等左足足四十五分鐘,起廣場蕩到有點累,有點想回家的衝動,呢幾日身體好似不太好咁,好易累。而且又不太精神。胃口一般。個人ok燥,有時會有想爆粗的衝動。
去銅鑼灣食扒,都幾好味,衰在我冇乜胃口。喝我至愛的熱檸樂先。見文文食得開心,我都開心。
之後去灣仔海旁,o個度真係好靚呀!不過找不到上次見o個間好靚的餐廳既