今日鼻敏感,個胃又有d唔舒服。
中午吃完飯後好似發燒咁,個頭好暈。
本來諗著打比simon話請半曰假回家算。
在猶豫的當時,gavin話好忙冇時間去攞布,雖然我真係幾唔舒服,不過覺得工作時工作。所以只好乖乖咁死去。