星期天點解冇backup返架!魚~~~我想賺外快呀!
早知之前唔好咁激動辭左圖書館份兼職啦!大啦啦33蚊個鐘呀!又可以keep fit,又有咁多朋友仔。
唔制呀,依家想賺外快都唔得lu.....暑假o個時超多書,所以做得辛苦,但依家冇書呀!會好舒服架!
當初我咁快辭為咩呢?其實想多d時間休息和玩,咁我假期要好好亨受,唔好令自己難受先得架!不要回想過去了。
今日返工的事不想提了。
放工時去奧海城,喝了紅牛,但好像唔多提神既。反而加強我的興趣度。
之後的事,唔提LU。
當一個人被需要時,生活就會充滿動力。
其實多自己有多點存在價值,不過別心急,努力唷~~~~
處世方面,我還是要好好學習。
不過在努力的過程中,容許我發下癲吧~~~
|