本來以為今個月有人工加,點知原來下個月先有,咁陳浩剛做咩起今個月月頭同我講定先。害我空歡喜一場。就算加左人工後d人工都係比當初post起勞工處時的薪金低。真係delay nomore。   
車錢咁貴,又要比咁多家用,點草錢呀!
不過以我現時的工作量咁既人工算合理。
我都要努力工作才是,以gavin作搒樣,gavin真係好勤力好幫得手。
今日下午去深水埗或輔料,原來係冇我想像中咁易或架。好多間都或不到既!路中見一d賣珠仔既,d珠係真係好靚呀。之前有諗過起維園投個擋黎賣自己做的飾物,但我覺得冇想像中咁簡單既。我見o個d自己diy飾物的都冇咩生意的。不過就覺得自己做好有意思囉!
晚上同個fd見面,講起保險d野......算!都係唔想提,廢事火起。
回家看左一集十四歲的母親,就同文文談電話。
之後看雜誌,原來欣真的blog好多人睇,我都去睇下,但都唔好靚既。
|