今日約左文文去溜冰,我之前溜過一次,都ok既!本來我答應話帶住佢架!但點知我到時好驚,全程扶著個邊。
反而文文就大膽過我。
真抱歉呀!文文。
西九龍中心都好多野行呀!我起o個度買左包花茶,帶回家諗著品嘗,但原來好難飲呀!
起m記見到文文以前的舊同事carol,佢係我上上手,我就問:「你知唔知我係邊個。」呢句話引來文文的嘲笑,我只係唸倒咩講咩啫諗
晚上,去買個兩用按摩器!正呀!