今日時間幾易過,因為去了新海一轉。哎呀!好似唔記得記下車錢...............
GAVIN常常嘩嘩叫:「我D文件去左邊呢?起邊呀?點解唔見左既。」我一日起碼聽佢講三次以上。
因為佢文件太多,連地上都用來放文件,所以有點混亂。
又有三件衫辨,等我星期一搞埋佢先。
我覺得我應該積極點工作。有時都要找下SIMON溝通,唔好常常好似啞左咁。
中午去椰林閣食飯,D扒好好味呀!不過個位就凍到死。文文今日只係穿短袖咋。
跟著下午有特別節目,然後晚上就去一年一度的工展會了。
哈哈哈,O個度真係好多野食呀!我買親既都係野食。不過今年行左一陣就走左LU。想當年行左兩小時架!
有時望倒中央圖書館,很掛念D朋友仔。(不過多數都走哂LU),就算回到去已面目全非了。所以我覺得做人應珍惜每一時段,因為其實無論快樂與否,我們都學習良多。
我轉工了,最令我開心的是有個咁好的男朋友。希望我同佢的關係可以一直KEEP住呀!
去完工展會,就同文文起維園談天,不過開始有點凍LU.............
|