今天本來打co application,但資料不足。
見大枱擺滿布片,冇位做filling........最衰係阿ken
放工同文文去旺角看一公升的眼淚電影。真係悶到想睡呀!係冇電視咁好睇,但係似原著日記。
電視劇太童話化了。
之後去金鐘行了一會,見天馬x有一個機動遊樂場,我有點愕然,不過真係好靚呀!
好想去玩些刺激的遊戲。
接下來,就去澳門茶餐廳食晚飯。個炒飯D味真係好清呀!