今日simon請食飯。哈哈!老細請食飯,我唔客氣呀!
晚上是我期待已久的環球嘉年華,文文有d遊戲唔係好敢玩。而我就玩之前好興奮,但玩緊o個時就不停慘叫,「救命呀!救命呀!好驚呀~~~~」哈哈哈!叫聲十分慘!連文文都笑我!
不過好耐未玩過機動遊戲了,所以覺得十分刺激。
玩那些攤位遊戲時,贏了三個公仔,有一個狗仔公仔太大了,我唔想帶回家,因為都冇位擺呀!所以文文就帶了回家,哈哈!
雖然有時玩機動遊戲會好驚,但今天真係玩得好開心呀!