今天同文文去尖咀倒數,感覺真係好溫暖好開心呀。
回顧過去一年,發生了很多事唷!
雖然有時侯我諗野好灰。但的確的是,我比之前堅強。(真的嗎?嘻嘻)
我要更關心朋友。
更懂關心家人。
還有,我最深愛的文文。
呢一年,最開心的事是認識了文文,同佢一起的感覺真係好正呀!
我會好好珍惜佢,好好鍚佢。嘻嘻。
真係好鍾意文文ar∼∼∼∼