終於做完d assignment lu,一星期多後就考試了..加油。
我依家仲諗緊考埋試好唔好中場休息?然後慢慢唸?
仲諗緊。
......................................................................................
只要用心感受。身邊原來有許多可愛的事物。
很討厭我的牙,勁樣衰,o地時賺到錢一定搞下佢。
我要做個賺錢達人,給身邊的人和自己好的生活。