۞۩๑日曜の願๑۩۞海參
靚仔靚女們★′〝○多謝你地入小弟個新既blog,我叫海參.可能...大家都識我ˍˍ﹊因為我個blog係為我好朋友☆★而開既!!
seasam520
暱稱: - ♥笨∮×
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
海參家既笨小扁
2008-03-24
icon
2008-02-18
112樣你鍾意一個人既跡...
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 301
站內搜尋
2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


嬲爆爆 分類: 未分類

我老豆好過份

你地班友亦好過份

姓陳果D好過份            (<-陳家熙唔好自認)

姓夏果D仲過份

姓譚果D都好ON9

姓馮果D可能係最過份既人

 

雖然我個樣睇落去好蠢,

而事實我亦都好蠢...

但係請你地不要歧視我蠢。

 

下一次我應該考慮唔好講麗明同某某講得咁過份..

但某某同啊梁既行為真係好曖昧..

而我同姓廖果個真係冇任何關係。

 

我唔係嬲吳學榮搞到曾巧彤喊,

我係嬲譚佩玲...

 



1月20日 分類: 未分類

今天,剪左個好肉酸既頭,冇咩心情,所以我今日寫小的的。

 

請大家不要同怪~~



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:學校簡寫 )


2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


1月19日 分類: 未分類

今日,我去左呀婆屋企。坐左係到想,我以前成日正呀廖健個肩頭.好似好衰咁,唔好意思呀!健大人,我係唔應該玩到太激既

 

 

 

朋友們你地又有咩做尼?分享下



2008 年 1 月 18 日  星期五   晴天


1月18曰 分類: 未分類

今日....係我第一次為尼個blog而發表既〝〝•                                                  番埋今日,又放2日喇!好開心呀。我系第一個小息個時,我見到,廖狗.指公將雞雞推到跌倒落地下,笑到我死。哈哈!雖然佢係我一位好好既朋友.不過我仲笑你~所以.我現正見你講:『雞雞,好對唔住呀!』唔好嬲我喇! 

 

 

 

到此為止.下一次再同大家分享



HaPpY學園分站
http://seec.freeforum.hk/
留意..
本blog只接受情人進入.其他人等不得進入xdd*



ps:朋友例外
尋狗啟示:
(1)雞雞
(2)toby ming
(3)肥豬豬
(4)馮馮
(5)鄧蛋
(6)大嫂嫂
(7)小健bb


知道佢地既人,請通知狗主海參~~