我老豆好過份
你地班友亦好過份
姓陳果D好過份 (<-陳家熙唔好自認)
姓夏果D仲過份
姓譚果D都好ON9
姓馮果D可能係最過份既人
雖然我個樣睇落去好蠢,
而事實我亦都好蠢...
但係請你地不要歧視我蠢。
下一次我應該考慮唔好講麗明同某某講得咁過份..
但某某同啊梁既行為真係好曖昧..
而我同姓廖果個真係冇任何關係。
我唔係嬲吳學榮搞到曾巧彤喊,
我係嬲譚佩玲...
|
۞۩๑日曜の願๑۩۞海參
靚仔靚女們★′〝○多謝你地入小弟個新既blog,我叫海參.可能...大家都識我ˍˍ﹊因為我個blog係為我好朋友☆★而開既!!
|
| 人氣:301 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||