My L0v3   -`MyBaBii★

2010-06-11 - ×+‵快樂﹊*]]遠遠的離莪而去◇﹏誰可以跟莪找回莪的快樂// - QOOZA BLOG 網上日誌
×+‵快樂﹊*]]遠遠的離莪而去◇﹏誰可以跟莪找回莪的快樂//
若果放棄可以令任何一方開心..
     莪想ב莪會永遠的放棄你﹏◇
  因為*莪愛的還是你_★
              ◆莪都不會這樣自私◆
但願你會開心-∫∫
see724
暱稱: -`詩妹★
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-10-03
2011-09-05
黑仔-__-SHIT''!
2011-04-29
2011-04-27
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 420
今日人氣: 6
累積人氣: 7166
2010 年 6 月 11 日  星期五   晴天


2010-06-11 分類: 未分類

金日.做咩要去茶餐聽=__=

人地好小去._.

會咁好正常xd

我地約左7點半._.

點知死賢哥搞到8點先落黎-3-

仲要食得得死咁慢-___-

食到8點半-.-

唸住打的.誰知無的-0-

就係8點37分既時候..

我地..係石圍角好努力咁向上跑-___-

好釆打左鐘miz ma都冇記我地遲到-3-

唔係就記*點啦媽~~

番到學校..

2伋腳係咁抽根..超痛囉咩料-3-

仲好想暈低..

有幾次.失左平衡..

差d跌落地囉`

好在冇..

上到課室..

幾個人都去左wc-.-

我頭痛到想訓都訓唔到-___-

黃嘉誠係我旁邊..

問我你地係石圍角跑上黎?!

一路問一唁搖頭又一路係到笑-.-

佢元全比我地既傻仔行為搞到笑=.=

中文._.太強了-3-

作文v_v`猜難度xp`

cm plz`






訪客留言 (返回 see724 的日誌)


jacky9501 於 2010-06-14 07:11 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jacky9501 於 2010-06-14 05:48 PM 發表:
所以話 智商系可以主宰一切- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nggkmn1234 於 2010-06-12 10:27 AM 發表:
茶餐聽是香港人必去的嘛`=3=
跑到我又暈腳又軟
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我有去過.不過唔係成日去.
半年一次到啦-3-
Posted at 2010-06-12 11:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sherri_ccw 於 2010-06-11 10:56 PM 發表:
cm1?a?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 see724 的日誌 ]