My L0v3 -`MyBaBii★
哥哥.O.生日快樂丫a_a
雖然你連我份生日*物都未送-v-
但係我都會1送野比你架!!
其實我都唔知送咩比你好-__-
有冇人可以比d意見丫o_o
----------
呢幾日心情好差丫.
成日有d想死既念頭-.-唔想再笑.
只係想做番一個真正既我.
唔通都咁難?!