seiras
暱稱: - ゙豆豆 ™
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2011-10-01
2011-08-22
2011-08-19
2011-08-18
2011-07-31
文章分類
全部 (443)
日誌 (168)
內心說話 (15)
歌詞 (6)
未分類 (254)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 443
留言總數: 317
今日人氣: 1
累積人氣: 12360
2009 年 8 月 10 日  星期一   雨天


2009-08-10 無奈 分類: 日誌

近排總是覺追求者又回升...

原本只想老公呷一呷醋,不過發覺一波初起其他一齊上咁...

真有些想逃避( / _ \ )終於發覺平靜ge生活完來幾咁好

到底做一個孤單活著,卻在別人心裡永遠無法被取代的人好?

還是一個被不愛的人寵愛,卻永遠不愁寂寞的人好?

我揀左第一,,有人問我點解

我只想說,,或許我習慣孤獨的生活...

活在別人心裹以好滿足...

有時想,,,如果,有一日,老公真係離開我,那我甚麼辦...

未來事,誰人知?






訪客留言 (返回 seiras 的日誌)


sabi_yan 於 2009-08-11 03:15 PM 發表:
我刀系揀1,,
被一個不愛的人寵愛,,
自己會有d內疚..
如果我係男仔,,
我可能刀會追你,,
知道嗎,,
哈哈~講笑......
你真係好特意^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我呢D唔係得意@_@係太蠢XDD
Posted at 2009-08-12 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



EuNice_RaIn 於 2009-08-11 02:23 PM 發表:
我都系揀第1w0r..甘岩ge@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第一好
Posted at 2009-08-12 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]