又一個星期啦~~~
下星期開始就要補習...
玩埋今個星期又要忙啦/_\
快樂ge時光真係過得快
明明以經話比自己聽讀書好重要
但又勤力不起~~考得咁差
考得咁差自己又唔開心..搞到呀豐又自責..
其實邊關佢事呢~~係自己唔好唔懶得人
唯有開開心心過埋E幾日之後努力啦
近排約緊表妹去睇哈利波波
其實我都好想睇變形金鋼
但事但睇一套都無所謂
because太耐冇睇戲啦
以前唔想咁快大個....
E家卻剛好相反@@
因為呀媽太煩啦,,一堆二堆籍口,,同fd出街境然要比fd電話佢
萬一打去搵女...面子何存..救命..話我成績唔好冇面
佢自己又唔會覺打去搵女冇面
真好笑..10幾歲,出街行下都唔得我以經冇哂面..
仲要做到咁,,玩到自閉唔想出街..又話我唔出街
你話我點樣唔想快D18歲唔鬼理你呀~~
18歲我去拍拖唔鬼埋你..同fd放假去邊就去邊
最多家庭日陪下你...
有人話時間過得好快,,
當我回想小學時過得好快..
但到我想18歲時,,好慢
真的好奇怪啊~~~
【在你之前出現的人,我都忘了..在你出現之後的人,我都放棄了..】這是對他的承諾
|