今日麻麻地啦!!好痛苦><我就黎比人整到我以後禁言><冇野可以講,我每日都想喊><我D fd日日都同佢玩計數遊戲,我就黎悶到想死><我唔知可以點做,但我知係學校一定唔可以喊.....上咩堂都冇野可以講,只可以張自已的想法同自已講,小息D人又同佢玩,咁姐係話我冇人同我玩....好痛苦,唔想返學,好想快D升去第二班T^T