今日星期六lu~就黎生日啦!好開心.....今日全日都係到玩勁舞,不過好悶.......因為冇人倍我跳,悶..........好無聊.......朝早返學,中午係到玩勁舞.....唉有好多功課......星期日有排做......死得.....