今日無無聊聊上網果陣…
見冇咩野做…睇左篇小說…"
小說個名我就唔記得喇…"||||
但係我睇完…就明白左個道理囉…
果時岩岩老公仔add我…
我唔知個天係咩意思Naa…
但係我真係好掛住佢…
就算只係On左一陣我都好開心囉…"
個小說…睇完我明既道理係…"||||
好討厭D人係應該珍惜眼前人既時候唔珍惜
當個個人走喇, 個D人至黎話後悔, 內疚
點解世界上仲會有咁既人
講過幾多萬次, 但係d人都仲係咁..
激討厭*
如果鐘意既咪出聲囉*
就係呢幾句…
令我諗番起前度男友…"||||||
我真係唔明牙……當我仲呆呆地既時候…
我估唔到我Ex『即前度男友』…佢會打我屋企搵我…
就算係以前…我仲係佢女友果陣…佢都唔會打俾我囉唔該"||||
果時我真係O咀囉…
電話內容…"||||
P.s…*<=是粗口…
『喂…係咪詠詠牙?』[我係佢女友果時佢係咁叫我= ="]
『詠你老豆…邊位牙?』[我果時唔記得…仲要好火+俾人罵緊…電話又冇來電"]
『你條仔牙…』
『仔你條命咩…』[果時我得老公仔…"佢打聲又唔係…搞到我爆粗=3="]
『妖…你家下冇仔咩…你Ex牙…』
『妖你**有就有…不過就唔*係你…E你條命"…打黎咩事…』
『咁又唔洗爆粗…話曬都係Ex…"冇…問你想唔想做番我條女姐』
『第1…對住你係要爆粗既…
第2…粗口係你教我既…
第3…我話左我有仔…
第4…我唔會做番你條女
第5…冇野講就收線…』
『有D咁既事?咁算囉…得唔得閒出黎行下街牙?』
『閒就有…不過街就唔係同你出…得未?』
『得…冇野囉…咁串咀…收線囉』
『我串你就應該…唔串你就唔應該…收線就早D講…係咁~!』
果時我牙哥聽完都O曬咀…
好彩傻婆唔係屋企…唔係佢一定問我邊個係我條仔…"=v="||||
我怕我到時會答冇仔…得老公xDDD果時我就真係……大檸樂囉……
今日晏『就』果陣……
唔知咩事…好頭痛+好肚痛……
咁我訓左一陣……
點知仲衰……
仲搞到頭暈Tim……"|||||
唉=3=…
估唔到我身體咁差……"
而家仲發燒……
我聽日仲要考試…
果兩科仲要係我強項黎Tim…
考唔好我真係去死好過……
聽日要聽老公仔話……考完試之後就去睇b生>3<~~
『我低b先要睇b生=3="||||』
老公仲話叫我睇c生bor……=3=
『c生係睇老婆wo…"||||唔洗問個c生一定係佢XP"』
頭暈牙…唔打喇…老公仔最抵曬>3<…
唉…好掛住老公仔牙……
點解佢成日都咁忙bor……
一係佢就打機…一係佢就冇野做…
唉…我愛你牙>3<…
5201314…<=禾艾梨依生依世XP"|||||
*老公仔放心…我唔會同我Ex出情侶角架>3<…
我只係會同你,班好朋友出情侶角架…『唔洗怕冇衫=3=我幫你問人借>3<"||||』

|