踢波是件令我忘記煩惱既事...
或者因為咁~所以今日既唔開心都一踢盡散..
令到自己既心情都變好左...
ps:既然無咁既機會同時間就算去到都會因為被某些事情影響
而唔可以盡情玩...那就算了...或者之前你已經講了一遍...我看去不成了
而我就無在意~...唔~我明白既....我都唔會再強求......
無打日記好耐~
當中有好多原因...
哈~不過今日起會打番架啦~
係之前個排~家姐生左個b
俾d相你地睇下啦~~呵呵~~
大口仔~~呵~
正常版~
kaka~~
舅父仔希望你快高長大~~