加左d相啦~
係我係婚禮影既~...
不過有d無post~出黎~~
但係heehee~~
算~唔講~
今日溫數~...
發覺有好多都唔識....
之後去左肥強度~..
佢教我做....
算係惡補左d啦...
之後自己番黎又做下~...
結果...第1...2課都係唔係好得~....8,9課都ok~...
擔心...