唔經唔覺,我已經好耐冇update 個blog
我諗..........已經冇人會再c我個blog
我都可以放心咁講d我唔知同who 講既野........
點解.........你從來都唔肯認真咁了解下我??
點解.........你係我需要你既時候,從來都唔係我旁邊??
點解..........你唔可以陪我多d??
點解..........你從來唔可以同我講真話??
點解..........你剩係識得打機??
點解..........你唔可以理下我感受??
雖然,我同你朝夕相見,但我覺得同你既距離好似愈來愈遠
你根本就唔肯同我溝通.
我唔知道你同我一起,是因為愛我,定係你只係想要一個愛你,肯陪你既人??
你知唔知,你好自私ar,
點解..........係你心中,我永遠都只係次選??
無論係工作.朋友.打機...........全都比我重要
連我生病.都要我自己一個係屋企,唔肯留低陪我
我好想你知道,有時有d野你傷害左就係傷害左
即使你點努力修補,都好難好似原先咁完整無缺
如果你可以學識珍惜眼前人........我同你既結局
可能會好唔同...
而+既我....對住你...真係好心淡
畢竟........愛始終都有耗盡既一日
可能到時........我真係會完全死心咁離開你
唔知呢........我都唔希望有咁既一日
|