禽日上美術堂 , 戈隻咁ge妙恩小天地嘈住曬~真係好想佢兩巴 , 佢都吾知''醜''字點寫 , 我明明話BK , 佢死都要話係PK~你話係吾係好嬲ar~前幾日test English吾識 , 兩個字 ( 死得 ) , 唉~ Maths 低到媽媽都吾認得 , 常識又係死路一條~~ 戈個咁ge(故老妖) , 嘩~~真係~~濺到佢 , 煩到媽媽都吾認得 , 又話呢樣 , 又話個樣!! 又話咩''家校合作'' 食屎la~ 你ar媽個女 , 好心你就退休la~ 煩到死!! 有問題.... 我令願讀六甲班 , 崔生好人都巴巴聲~~ 重要對住佢全年~ oh my gold....
講住咁多先~~ 88
|