

唔知系未樂極生悲,而悲極又生樂呢?
我前日咩唔開心,擔心,都無左好多啦~
原因有唔少嘅,不過,最主要嘅都系因為~~~~~~嘻嘻!一個約定^○^

而其他原因系:
星期六果日,上QQ,嘩!同左好多個好朋友,老朋友傾計哦~
可能都好耐無咩點上,所以,一上就有dears穩我傾計啦~
真系由9am傾到6pm都有~ 一個傾完又有一個^○^
又比我8到,“表錯情”原來返左會城啵~
唉,講起佢,只能用3個字形容,就系“超口花”
真系救命~

唔講佢啦~我果日,真系又8到不少喔~
有好嘅,有中性嘅,就系無咩唔好嘅~嘻嘻^○^
仲有呀,阿MAY想學PS,可惜唔可以親自教==
因為親自講就好好多~
不過,唔緊要啦,我相信妳自學都得嘅,加油呀!
嗯,身邊好多朋友都好似對PS漸漸有興趣囉!太好啦!
|