
尋晚9點起就同simion, cary. 阿超響度傾計....過程,當然交流左好多
嘅秘密仔啦!!不過好多都講過曬加啦.....................,好彩都有新發現!!
講時講,差D唔記得交待事發地點,地點就正系自修室囉!!!!!我諗,尋
晚嘅情景都算系自修室百年難得一見嘅畫面啦......................................
最衰,我地傾到興起時,自修室都要close啦....初頭仲以為我地可以出
去繼續傾,點知,隔離班嘅人又唔識做,所以,最後我地就放棄阿超,三丁
友走左去tracy樓下嘅公署園度傾,傾到11點4先dismiss!!............................
講真,同simon嘅朋友關系,都真系幾special下!!因為,以前從未試過同朋
友傾"好朋友"嘅深入話題!!!感覺好奇妙.我自己都唔系好識表達,不過,
我地三個當事人就完全心領神會囉!!!當然,尋日嘅否白好令人感動!!!
發現,近期同cary嘅默契多左好多,主因系大家好多思想都相似,同埋近
期成日"朝夕相處"......感覺起黎,我地真系成為左好姐妹啦!!!哈哈!!!!!
唉,近期好少好少同tracy&akita傾計..............所以,都好Dmiss姖地啦=.=