

今日,同cary ball休息一天!! 明天再go on la!!
食完lanch後,就同cary傾左好耐計!!仲講左我地一
D好私人嘅feel&經歷添....好正呀..不過,過程都有
D唔多好意思啦!嘻嘻,我地其中一個話題系"眼神"!
唔知妳地又有D咩見解??超級好奇咧!!
6點果陣去左樓下打籃球...打左差唔多一粒鍾囉...
好耐無打,所以,入球率降左=.=不過,都連繼入左幾
球靚球!!嘻嘻^.^ 考完試之後,先再打過....仲要跟
阿哥學D花式先,不過,咁難,我應該學唔到加啦!!
講講下,考完試要做同想做嘅嘢真系好多加!!其中就
系學下畫正宗D嘅油畫/水彩畫..畫得靚嘅就送D比
各位親愛的.. 仲要學下打香港字! 學下電腦/綱頁相
關制作!!..之後,就學swimming(如果身體狀況系
允許嘅話!!)事關,前例真系好upset!!

|