尋日,tracy,cary,加上仔仔同我終於都成功去左唱K囉!
我地真系好開心..不過,都唱到有D聲沙....梗系,由10點
唱到5點呀!!!都有DD累,不過,就唔多覺眼訓囉!!期間,我
諗我真系唱得超耐超多啦.無辦法,由細到大就超鍾意唱歌!
tracy尋晚雖然喉嚨有D發炎,不過都唱得好聽!沙沙地聽起
黎仲好舒服^○^,cary就唱Q嘅歌拿手D!!especially唱
"What can i do?"...仔仔把聲都不俗.不過唔多夠氣囉!
返到屋企,我就沈睡左10粒鍾!之後同阿心傾左more than
one hour!嘻嘻,我地有講下女性嘅美容話題!
考完試,不過即時都未有咩好想做嘅嘢,除左睇電視!
今個署假目標:減肥,搞返好D皮膚,穩返份好工,學打字,
返鄉下,學多D其他自己有興趣嘅手藝!正!!
|