
經過幾日嘅細心考慮,最後都系簡返DMA!
有左依次經驗,以後應該會更堅定一些吧~
星期四同今日,由於都系上全日,所以,有機
會同全班人一齊食lunch,嗯!次次食嘅時候,
大家都好開心,好多嘢傾,男男女女都笑過不停·
咁樣食嘢,真系好開心~。。。
雖然,識嘅日子唔多,只系每日幾小時,但系,
都已經幾清楚姖地嘅為人,性格。。相信大家
以後都會相處得好好下!!
今日上完putonghua之後,終於發覺少人嘅班
真系唔錯,可以好快熟絡,大家都會團結D,因
為人太少啦,事非都自然少。。。
今日過得唔錯,早上搭地鐵就遇到新同學--難得!
下午就如我所想,同cary,joyce同一班學普通話!
最唔多好,我諗只有系教我ENG嘅sir唔靚仔=.=
好羡慕cary同akita姖地呀!!有靚仔老師教!
不過,好在同我上photography嘅男仔有一個真
的幾靚仔嘅人,佢好高好sharp嘅!另外都有向多
靚女,同樣都好play girl 同sharp嘅feeling~
我諗,見到最多靚人嘅都系響呢課啦~
呢個星期,識左個好Q嘅男仔,都唔錯加~
不過,都叫呀“鋒”,唔明點解咁多人叫呢個名!
ps。姐妹們,中秋節得唔得閑出黎睇燈飾呀?
最後,one week過左,勁覺SPACE勁扼錢!
|