
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
今日,明明系好開心嘅,因為前日,同對嘅人用對嘅方式聊天!
熟悉我嘅人,都知我系一個好鍾意分享自己好心情嘅人!
所以,我咪同G講左少少囉,點知,我都未講得曬,姖就開始
熱心健議…………聽完姖講,我都唔知點樣形容我嘅心情!
話驚訝咩,系有嘅,不過,姖都唔系第一次咁講~
總之就有D啞左,有D呆死,又絕對不能理解…………
唉,同姖講完,先至系我最後悔嘅事!
我發誓,我唔會再同姖講我呢D嘢咖啦,費事煩~
當然,雖然我咁講,但我本人都幾喜歡姖,只系大家嘅
戀愛觀實在太太大不同啦!另外,我都真系feel到
姖都只系為我好,唔想我日後後悔啫!
不過,我能夠講嘅系:姖諗得太簡單啦!
所以,今日學到嘅嘢就系:唔應該同“對”嘅人講錯嘅話題!
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
 
今日,另一個bad news系,下個sem嘅timetable好
乞人憎!!星期四天地堂,朝頭早有堂,晚上先再有堂!
星期六又要上,星期三就全日響數碼港上,實無覺好訓,
無嘢好食啦!
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
算,都系期待返聖誕果日嘅"friends family day"好過!
|